1. Vo vašej ponuke som nenašiel tovar, ktorý hľadám. Je možné tento výrobok u vás zakúpiť?
Spojte sa s nami a my Vám daný výrobok po tom, čo odsúhlasíte podmienky jeho dodania, radi zabezpečíme.

2. Chcem si objednať tovar, ktorý momentálne nie je na sklade?
Spojte sa s nami a my Vám oznámime podmienky jeho dodania.

3. Čo ak mnou zakúpený tovar nebude vyhovovať?
V prípade zakúpeného tovaru, postupujte s zmysle našich obchodných podmienok. 

4. Musím sa pri nákupe zaregistrovať?
Nie nemusíte. Registrácia má však pre Vás, ako zákazníka viacero výhod.

5. Ako rýchlo odosielate objednaný tovar, ktorý máte na sklade?
V prípade, že Vaša objednávka príde do 14,00 hod., je expedovaná ešte v ten istý deň, prípadne najneskôr do 3 dní. V sobotu a nedeľu sa však expedovanie tovaru nerealizuje.

6. Kedy budú odoslané objednávky z víkendu, na tovar, ktorý je na sklade?
Objednávky realizované zákazníkmi v sobotu a nedeľu, budú expedované v pondelok (ak je pracovným dňom), prípadne najneskôr do 3 pracovných dní.